Валківська районна філія Харківського обласного центру зайнятості інформує 

Шановні представники малого та середнього підприємництва Валківського району!

Валківська районна філія Харківського обласного центру зайнятості інформує  як отримати роботодавцю допомогу по частковому безробіттю на період карантину.

Суб`єкти отримання допомоги – представники малого та середнього підприємництва
☑ фізичні та юридичні особи, у яких середня кількість працівників не перевищує 50 осіб та річний дохід не перевищує суму у 10 млн.євро, визначену за середньорічним курсом НБУ
☑ юридичні особи, у яких середня кількість працівників складає від 50 до 250 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності складає суму від 10 до 50 млн.євро, визначену за середньорічним курсом НБУ

У разі, якщо суб’єкт господарювання належить одночасно до різних категорій суб`єктів підприємництва за різними критеріями, належність до відповідного суб’єкта підприємництва в цілях застосування цього Порядку визначається за річним доходом від будь-якої діяльності за звітний рік.
Показник річного доходу від будь-якої діяльності визначається на підставі офіційних звітних даних за останні 4 квартали (для суб’єкта підприємництва, що подає квартальну звітність) або за останній звітний рік (для суб’єкта, що подає річну звітність).

Середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) визначається за даними відповідної статистичної звітності, де зазначається цей показник.
Підстави надання допомоги:

☑зупинено/скорочено діяльність через карантин
☑ сплачено ЄСВ протягом останніх 6 місяців, що передують даті зупинення/скорочення діяльності, за найманих працівників, з якими не припинені трудові відносини на дату подання звернення до центру зайнятості.

Не мають право на допомогу з числа працівників:

☑ працівники, які отримують пенсію
☑ працюють у роботодавця за сумісництвом

Розмір допомоги

За кожну годину втраченого робочого часу із розрахунку 2/3 тарифної ставки (окладу), але не більше мінімальної заробітної плати (4 723 грн).

ПОКРОКОВО:

Етап 1. ВИБІР ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ

Роботодавець протягом 30 календарних днів з дня зупинення/скорочення діяльності звертається до центру зайнятості за місцем реєстрації як платника ЄСВ.

Етап 2. ПІДГОТОВКА ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

До пакету входить:

1) заява у довільній формі (у якій також зазначається інформація про належність роботодавця до суб’єктів малого або середнього підприємництва, та до якої додаються копії підтверджуючих документів, завірених в установленому порядку, щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за звітний календарний рік);

2) засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності;

3) відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину (у яких зазначається: ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків);

4) довідку про сплату ЄСВ за останні 6 місяців, виданої ДПС.

Етап 3. ПОДАННЯ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

Пакет документів надається до центру зайнятості одним із зручних способів:

У скриньку розміщену на вході центру зайнятості (оригінал).
Поштовим відправленням (оригінал).
На e-mail центру зайнятості (у форматі скан-копії).

Етап 4. ПЕРЕВІРКА ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

Протягом 3-х робочих днів центр зайнятості перевіряє пакет документів, наданий роботодавцем, на відповідність та відсутність помилок. У разі виявлення помилок повідомляє роботодавця, який має право протягом 5-ти робочих днів надати виправлений пакет документів.

Етап 5. УХВАЛЕННЯ РІШЕННЯ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ

Протягом 3-х робочих днів центр зайнятості зобов’язаний прийняти рішення.

Етап 6. УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

Протягом 3-х робочих днів з дня прийняття позитивного рішення центр зайнятості укладає договір (відповідно до Додатку 1 Порядку) з роботодавцем про надання допомоги. Якщо роботодавець подав пакет сканованих документів, то при укладенні договору він надає їх оригінали.

Етап 7. ПЕРЕРАХУВАННЯ КОШТІВ РОБОТОДАВЦЮ

Щомісяця роботодавець надає центру зайнятості відомості про осіб, у яких виникло право на допомогу (відповідно до Додатку 2 Порядку). Центр зайнятості протягом 3-х робочих днів після отримання коштів на свій рахунок перераховує їх роботодавцю.

Етап 8. ВИПЛАТИ ПРАЦІВНИКАМ

Роботодавець виплачує працівникам кошти у строк не більше ніж 3 робочі дні після їх надходження за окремою платіжною відомістю.
За детальною інформацією звертайтесь до Валківської районної філії Харківського обласного центру зайнятості  за адресою м.Валки, проспект Г.Сковороди 1а, або за телефоном (05753)5-11-34, 5-27-34, 5-15-52.