5 лютого 2020 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Валківської міської ради.

На засіданні виконкому було розглянуто низку важливих питань:

 – про виконання міського бюджету  по Валківській міській раді за 12 місяців 2019 року.

– про затвердження перспективного плану роботи виконавчого комітету Валківської міської ради на 2020 рік.

– про роботу із зверненнями громадян, роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Валківської міської ради та відділу реєстрації у 2019 році.

– про надання матеріальної допомоги членам первинних ветеранських організацій міста, члену товариства інвалідів Валківського району Харківської області ВОІ „СОІУ”, учаснику бойових дій, що брав безпосередню участь у антитерористичній операції на сході України, а також надання матеріальної допомоги громадянці  на лікування дитини та мешканцям міста.

– про затвердження протоколу № 1 від 15.01.2020 р. комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Валківської міської ради та списків громадян, що перебувають на квартирному обліку при виконкомі міської ради.

– про надання дозволу на знесення сухого та аварійного дерева та створення комісії з питань визначення стану зелених насаджень

– про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

– про присвоєння окремої адреси, виділеній   в  окремий   об’єкт права власності частині  нежитлового будинку

– про набуття права  на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності під час проведення місцевих святкових заходів до святкування «Масляної-2020».