ПІДТРИМКА МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ  НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ

З початку травня поточного року Валківська районна філія Харківського обласного центру зайнятості  працює над реалізацією державної програми фінансової підтримки малого та середнього бізнесу на період карантину.  Дoпoмoга пo чacткoвoму бeзpoбiттю нa пepioд кapaнтину надається  poбoтoдaвцям iз чиcлa cуб’єктiв мaлoгo тa cepeдньoгo пiдпpиємництвa для виплaти дoпoмoги пpaцiвникaм, якi чacткoвo втpaтили зapoбiтoк чepeз  зупинення діяльності чи cкopoчeння poбoчoгo чacу, i фізичним ocoбaм-пiдпpиємцям, якi є зacтpaxoвaними ocoбaми. Допомога надається за кожну годину втраченого робочого часу із розрахунку 2/3 тарифної ставки (окладу), але не більше мінімальної заробітної плати (4 723 грн).

Станом на 13 липня до Валківської  районної філії Харківського обласного центру зайнятості надійшло  210  пакетів документів від роботодавців та підприємців району для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину. На сьогодні вже одержані схвальні рішення по  194 зверненням.
Серед поданих звернень 175 складають пакети документів від ФОПів, що працюють без найманої праці, 90 ФОПів вже отримали кошти на свої рахунки на зальну суму 528,45 тис. гривень.
35 заяв надійшло від роботодавців, які мають найманих працівників. На сьогодні 26 роботодавців отримали на рахунки допомогу для 104 найманих працівників на загальну суму 671,90 тис. гривень.
Виплата фінансової допомоги по частковому безробіттю триває.
Шановні роботодавці  та підприємці! Для отримання допомоги по частковому безробіттю зверніться, будь ласка, до центру зайнятості за місцем сплати єдиного соціального внеску впродовж 90 днів з моменту зупинення чи скорочення діяльності.

 Нагадуємо алгоритм отримання допомоги по частковому безробіттю.

Етап 1. ВИБІР ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ

Роботодавець або ФОП протягом 90 календарних днів з дня зупинення/скорочення діяльності звертається до центру зайнятості за місцем реєстрації як платника ЄСВ.

Етап 2. ПІДГОТОВКА ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

До пакету входить:

1) заява у довільній формі (у якій також зазначається інформація про належність роботодавця чи ФОП до суб’єктів малого або середнього підприємництва, та до якої додаються копії підтверджуючих документів, завірених в установленому порядку, щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за звітний календарний рік);

2) засвідчену роботодавцем/ФОП копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності;

3) відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину (у яких зазначається: ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків);

4) довідку про сплату ЄСВ за останні 6 місяців, виданої ДПС.

Етап 3. ПОДАННЯ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

Пакет документів надається до центру зайнятості одним із зручних способів:

У скриньку розміщену на вході центру зайнятості (оригінал).
Поштовим відправленням (оригінал).
На e-mail центру зайнятості (у форматі скан-копії).

Етап 4. ПЕРЕВІРКА ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

Протягом 3-х робочих днів центр зайнятості перевіряє пакет документів, наданий роботодавцем/ФОПом, на відповідність та відсутність помилок. У разі виявлення помилок повідомляє роботодавця, який має право протягом 5-ти робочих днів надати виправлений пакет документів.

Етап 5. УХВАЛЕННЯ РІШЕННЯ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ

Протягом 3-х робочих днів центр зайнятості зобов’язаний прийняти рішення.

Етап 6. УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

Протягом 3-х робочих днів з дня прийняття позитивного рішення центр зайнятості укладає договір (відповідно до Додатку 1 Порядку) з роботодавцем про надання допомоги. Якщо роботодавець подав пакет сканованих документів, то при укладенні договору він надає їх оригінали.

Етап 7. ПЕРЕРАХУВАННЯ КОШТІВ РОБОТОДАВЦЮ

Щомісяця роботодавець надає центру зайнятості відомості про осіб, у яких виникло право на допомогу (відповідно до Додатку 2 Порядку). Центр зайнятості протягом 3-х робочих днів після отримання коштів на свій рахунок перераховує їх роботодавцю.

Етап 8. ВИПЛАТИ ПРАЦІВНИКАМ

Роботодавець виплачує працівникам кошти у строк не більше ніж 3 робочі дні після їх надходження за окремою платіжною відомістю.

Звертайтесь   до Валківської  районної філії Харківського обласного центру зайнятості  за адресою м.Валки, проспект Г.Сковороди 1а, або за телефоном (05753) 5-27-34.