Щоб споживачам газу не довелось виходити з дому в ці складні для всіх нас часи, в АТ «Харківгаз» та АТ «Харківміськгаз» екстрено розробили експрес-доступ до онлайн сервісів на 104.ua Тепер щоб скористатися онлайн сервісами, достатньо дзвінка зі свого смартфону до контакт-центру газових компаній і ваш Особистий кабінет буде створений автоматично.
Карантин обмежує ваші пересування, але не може бути обмеженням для онлайн-сервісів. Ми екстрено розробили експрес-реєстрацію клієнтів для покращення доступу до сервісів газових компаній.
Звернутись до контакт центру можна за телефоном:
- АТ «Харківгаз», тел. 067 01 13 104 (для мешканців Харківської області);
- АТ «Харківміськгаз», тел. 067 01 07 104 (для мешканців м. Харків)
Фахівці контакт-центру приймають дзвінки 8-00 до 20-00 год.
Для автоматичної реєстрації Особистого кабінету на сайті 104.ua достатньо зателефонувати зі смартфону до контакт-центру АТ «Харківгаз» або АТ «Харківміськгаз» і назвати свій особовий рахунок. Після цього Особистий кабінет буде створений автоматично. Повідомлення з паролем для входу надійде на мобільний телефон клієнта.
Логіном є номер мобільного телефону споживача. Достатньо перейти за посиланням, яке буде вказане в повідомленні, а на сайті 104.ua ввести логін і пароль та користуватись усіма перевагами онлайн-сервісів 104.ua.
За їх допомогою клієнти можуть:
- Гарантовано передати показання лічильника;
- Безпечно та просто оплатити за доставку газу;
- Першими завантажити рахунки;
- Відстежувати власне споживання та витрати.
Зараз в Харкові та області близько 300 тис. родин користуються перевагами єдиного онланй-сервісу 104.ua