Валківська районна філія ХОЦЗ інформує про запровадження на період карантину тимчасового порядку обслуговування клієнтів:
- Призупинено відвідування безробітних центру зайнятості;
- Прийом документів здійснюється засобами електронного чи поштового зв’язку або через скриньку для документів:
- Консультації та послуги будуть надаватись різними засобами дистанційної комунікації.
Особливості обслуговування клієнтів служби зайнятості на період карантину:
Якщо Ви зареєстровані як безробітний:
✅фахівець центру зайнятості з вами комунікує засобами телефонного чи електронного зв’язку відповідно до наданих вами контактів при реєстрації. Якщо ваші контакти змінилися або ви хочете їх актуалізувати, рекомендуємо зв’язатися з вашим кар’єрним радником
✅на період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі (телефоном чи через електронну пошту). Саме таким чином ви можете отримувати консультації та відповіді на ваші запитання
✅відвідування центру зайнятості, яке було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату. Пам’ятайте, що кар’єрні радники будуть з вами зв’язуватися стосовно призупинення відвідування центру зайнятості.
Якщо Ви маєте намір бути зареєстровані як безробітний:
✅прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у центрі зайнятості. Опрацювання документів проходить щоденно, за результати чого з вами зв’язується фахівець центру зайнятості, який спеціалізується на питанні, що вас цікавить. Звертаємо увагу, що вам необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.
Електронна адреса Валківської районної філії : 2018@khcz.gov.ua
Контактний телефон для довідок (05753) 51134
Номер гарячої лінії Харківського обласного центру зайнятості
714-96-34