Кваліфікаційні вимоги: вища освіта не нижче ступеня бакалавра в галузі знань «Освіта/педагогіка», «Соціальні та поведінкові науки», «Право», вільне володіння державною мовою. Без вимог до стажу роботи.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями пов’язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби;
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
фотокартка 4х6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (з додатками);
копію документа, який посвідчує особу;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції».
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою: м. Валки, вул. Харківська, буд. 16, 2 поверх, каб. 21.
Додаткова інформація надається відділом з питань кадрової роботи міської ради за тел. 5-22-69.